Zakopane, dnia  25  listopada  2015 r.

W s z y s c y

dotyczy :  przetargu  nieograniczonego na  świadczenie w 2016 r.  usług  cateringu  obiadów do  stołówki   Szkoły Nr 3 w Zakopanem. 

                W oparciu o art. 38 ust.4  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych    (Dz. U. z 2013 r. poz. 907  z późn. zm -zwaną w dalszej części „ustawą” lub „Pzp”) zamawiający   uprzejmie informuje, że dokonuje modyfikacji siwz na  świadczenie w 2016 r.  usług  cateringu  obiadów    do  stołówki  Szkoły Nr 3 w Zakopanem, w zakresie  załącznika nr 8 – wzór jadłospisu dekadowego.

W wyniku dokonanej modyfikacji wzór załącznika nr 8 do siwz otrzymuje brzmienie:

Załącznik nr 8 do SIWZ

 

Ponadto zamawiający dokonuje modyfikacji  zapisu   w załączniku  nr 3 do siwz- wzór umowy  w następującym zakresie:   Zapis   „Umowa zawarta w dniu ..................................2015  roku w Zakopanem”  w wyniku modyfikacji otrzymuje brzmienie „Umowa zawarta w dniu .................................. 2016  roku w Zakopanem” Pozostałe zapisy siwz nie ulegają zmianie.

 

                                                                                         Z poważaniem:                        
      
mgr Elzbieta Konopka - Dyrektor Szkoły
    

 Szkoła Podstawowa Nr 3

      im. gen. Mariusza Zaruskiego  ul. Karłowicza 6   34-500 ZAKOPANE

 

                SPECYFIKACJA  ISTOTNYCH  WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

                         Przetarg nieograniczony

na  świadczenie w 2016 r.  usług  cateringu  obiadów  do  stołówki
  Szkoły Nr 3 w Zakopanem 

Wartość postępowania –  o szacunkowej wartości nie   przekraczającej kwoty, o których mowa w art.11.8

Ogłoszenie o niniejszym postępowaniu ukazało się na :

1.Tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego

2.Stronie internetowej www.sp3zakopane.pl

3. Biuletynie Zamówień Publicznych  nr 170749-2015r- z dnia 20-11-2015-. www..uzp.gov.pl- portal centralny BZP

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielenie zamówienia  publicznego w trybie przetargu nieograniczonego  prowadzone w oparciu o przepisy ustawy  Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm -zwaną w dalszej części „ustawą” lub „Pzp”.)

Spis treści

      I.           Dane zamawiającego.                                                

     II.           Tryb udzielenia zamówienia

     III.         Opis przedmiotu zamówienia
     IV.          Oferty częściowe
      V.            Zamówienia uzupełniające
     VI.          Umowa ramowa
     VII.       Dynamiczny system zakupów
     VIII.     Aukcja elektroniczna
     IX.         Oferty wariantowe
      X.            Termin realizacji zamówienia
       XI.         Wadium przetargowe
     XII.       Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków                                                                                                                                                       

XIII.    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

XIV. Wymagane dokumenty  w przypadku  gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

XV. Oferta składana przez więcej niż jednego wykonawcę

XVI. Wykluczenie wykonawców z udziału w postępowaniu

XVII. Sposób porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

XVIII. Wyjaśnienia dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

XIX. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami

XX. Termin związania ofertą

XXI. Opis sposobu przygotowania oferty

XXII. Termin i miejsce składania ofert

XXIII. Termin otwarcia ofert

XXIV. Opis sposobu obliczenia ceny  oferty

XXV. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej

XXVI. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy

XXVII. Informacja  o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia  umowy w sprawie zamówienia  publicznego

XXVIII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

XXIX.    Podwykonawcy

XXX.    Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia

XXXI.      Przesłanki  unieważnienia postępowania 

XXXII .  Informacja na temat zmian postanowień zawartej umowy. 

 

I. Zamawiający :                                                       Szkoła Podstawowa nr 3 w Zakopanem

im. gen. Mariusza Zaruskiego

ul. Karłowicza 6

34-500 ZAKOPANE

Telefon/ faks: 18 20 156-33                

NIP: 736-10-89-798      REGON: 490573510

 

Adres do korespondencji w tym do wnoszenia środków ochrony prawnej:

Szkoła Podstawowa nr 3 w Zakopanem

im. gen. Mariusza Zaruskiego

ul. Karłowicza 6

34-500 ZAKOPANE

faks: 18 20 156-33

 

Sekretariat szkoły jest  czynny w dniach :

Poniedziałek- piątek od godz:8.00 do 15.00

  1. Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony

Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ust. 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych.

Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 1)      Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z póżn. zm -    zwaną w dalszej części „ustawą” lub „Pzp”.)

2)      Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia  19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może  żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą  być  składane  (Dziennik Ustaw z 2013 r.  poz.231 )

3)      Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1692). 

4)      Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013 r. w sprawie kwot  wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek  przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej (Dz. U. poz. 1735).

5)      Przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych

 III.           Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu  w 2016 r. - na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Zakopanem  przy ul. Karłowicza 6 - gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego  z kompotem oraz dwa razy w tygodniu dodatkowo deseru.

 Zamawiający planuje, że:

- dziennie należy dostarczyć 150 obiadów,

- w roku 2016 (od stycznia do grudnia ) należy dostarczyć około  26 850 obiadów, tj. 150 obiadów x  179  dni.

( W przypadku gdy łączna dostawa obiadów będzie mniejsza niż planowana 26 850 sztuk przez zamawiającego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia  finansowe z tego tytułu)

Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów danego dnia  według zamówień uczniów.

Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 900 danego dnia.

Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia 07 stycznia 2016 r  od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki - o godzinie 1130.

W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.

        Wykonawca dostarczał będzie w pierwszy dzień tygodnia, tygodniowy jadłospis z podaniem składników wagowych (gramatury) potraw - do wiadomości Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem.

Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa.

Świadczenie w 2015 r. usług cateringu obiadów do stołówki Szkoły Nr 3 w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 886 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247399 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Karłowicza 6, 34-501 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015633, faks 018 2015633.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie w 2015r. usług cateringu obiadów do stołówki Szkoły Nr 3 w Zakopanem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: III. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu w 2015 r. - na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Zakopanem przy ul. Karłowicza 6 - gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem oraz dwa razy w tygodniu dodatkowo deseru . Zamawiający planuje, że: - dziennie należy dostarczyć 150 obiadów, - w roku 2015 (od stycznia do grudnia ) należy dostarczyć około 28 500 obiadów, tj. 150 obiadów x 190 dni. ( W przypadku gdy łączna dostawa obiadów będzie mniejsza niż planowana 28 500 sztuk przez zamawiającego ,wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

- CATERMED S.A., ul. Ks.Siemaszki 15a, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184722,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

- Cena wybranej oferty: 136663,20

- Oferta z najniższą ceną: 136663,20 / Oferta z najwyższą ceną: 158175,00

- Waluta: PLN.

Świadczenie w 2015 r. usług cateringu obiadów do stołówki Szkoły Nr 3 w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 247399 - 2014; data zamieszczenia: 28.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 , ul. Karłowicza 6, 34-501 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015633, faks 018 2015633.

- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3zakopane.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie w 2015 r. usług cateringu obiadów do stołówki Szkoły Nr 3 w Zakopanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu w 2015 r. - na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Zakopanem przy ul. Karłowicza 6 - gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem oraz dwa razy w tygodniu dodatkowo deseru . Zamawiający planuje, że: - dziennie należy dostarczyć 150 obiadów, - w roku 2015 (od stycznia do grudnia) należy dostarczyć około 28 500 obiadów, tj. 150 obiadów x 190 dni. (W przypadku gdy łączna dostawa obiadów będzie mniejsza niż planowana 28 500 sztuk przez zamawiającego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu) Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów danego dnia według zamówień uczniów. Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 9ºº danego dnia. Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia 05 stycznia 2015 r od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki - o godzinie 1130. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Wykonawca dostarczał będzie w pierwszy dzień tygodnia, tygodniowy jadłospis z podaniem składników wagowych (gramatury) potraw do wiadomości Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe rodzajowe - zupa: gramatura nie mniej niż 250 ml i kaloryczność nie mniej niż 200 kcal, - drugie danie: gramatura nie mniej niż 500 gram i kaloryczność nie mniej niż 700 kca w tym : ziemniaki, kasza ,ryż- nie więcej niż 200 g, mięso-ryba nie mniej niż 150g -180 g, surówka nie mniej niż 150g -180 g - kompot: gramatura nie mniej niż 200 ml. - deser : zamawiający dopuszcza jako deser :owoc, pączek, ciastko, wafel prince polo, princessa,drożdżówka, pepitki lubisie, Zamawiający zastrzega ,że posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe: -jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu, -w tygodniu powinien być dostarczany co najmniej 4 razy obiad z drugim daniem mięsnym (z przewagą drobiowego) lub rybnym wraz z surówką i raz na dwa tygodnie danie mączne (w tym pierogi ,naleśniki ). - potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych - konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych, - w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone, - do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli, -deser : owoc, pączek, ciastko, wafel psince polo ,princessa, drożdżówka, pepitki lubisie, - zupy powinny być sporządzone na wywarze warzywno-mięsnym. - ważna jest estetyka potraw i posiłków. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. Transport posiłków powinien odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw (termosy powinny być dublowane przy dostawie obiadu wymieniane pełne na puste) środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć stołówkę szkolną w specjalne bemary nastawne na prąd w celu uzyskania stałej temperatury posiłków i zapewnienia, że posiłki podczas wydawania będą ciepłe. Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. Zamawiający posiada własne naczynia (talerze, sztućce). Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej. Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny obiadu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej decyzję właściwego terenowo Organu Inspekcji Sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno-zdrowotnych do produkcji posiłków oraz możliwości prowadzenia cateringu; Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu i dostarczaniu gorące obiadu (zupa, drugie danie) przez okres co najmniej 6 miesięcy dla co najmniej 100 osób.- potwierdzoną dowodem ,żę usługi były świadczone należycie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże ,że do realizacji zamówienia dysponuje co najmniej jednym pojazdem spełniającym wymagane przepisy w zakresie przewozu żywności; Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

- inne dokumenty

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w siwz , należy do oferty załączyć proponowany przez wykonawcę jadłospis dekadowy posiłków jakie planuje on dostarczać zamawiającemu w ramach niniejszego zamówienia - ma on być sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz.

Free Joomla! template by L.THEME