Szkoła Podstawowa Nr 3                                           Zakopane, dnia    09 lipca  2012 r. 

ul.Karłowicza 6

34-501 Zakopane

SP3.271-02/12                                                            

 W s z y s c y

Dotyczy: informacja o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu - na potrzeby stołówki szkolnej - gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego  z kompotem oraz jeden raz w tygodniu dodatkowo deseru

                        Uprzejmie informuję, że zamawiający  unieważnił na podstawie art. 93 ust.1 pkt.1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U  z 2010r.  Nr 113  poz. 759 z późn. zm -zwaną w dalszej części „ustawą” lub „Pzp”.)  postępowanie  o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu - na potrzeby stołówki szkolnej - gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego  z kompotem oraz jeden raz w tygodniu dodatkowo deseru.

 
 Uzasadnienie:

  Do niniejszego postępowania zostały złożone dwie oferty. Obie oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 ust.1 pkt2 ustawy ponieważ ich treść nie odpowiada treści siwz. 

            Zamawiający wymagał  aby wykonawcy  dołączyli do oferty  proponowany przez wykonawcę  przykładowy jadłospis   dekadowy  zawierający  gramaturę   proponowanych posiłków .

Wykonawcy załączyli takie jadłospisy do swoich ofert ale nie spełniają one wymogów  związanych z wymaganą gramatura i kalorycznością posiłków   opisanych przez zamawiającego w siwz .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

Zamawiający w siwz  zastrzegł, że bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. 

Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe:

- zupa:  gramatura  nie mniej niż 250 ml i kaloryczność  nie mniej niż 200 kcal,

- drugie danie:  gramatura  nie mniej niż  500 gram  i kaloryczność  nie mniej niż 700 kcal,

- kompot:  gramatura  nie mniej niż 200 ml.

- deser:  zamawiający rozumie  przez deser np. owoc,   ciastko, paczek, jogurt             owocowy itp.

Tymczasem wykonawcy w swoich jadłospisach  wykazali, że posiłki będą miały niższą kaloryczność  w stosunku do wymaganej przez zamawiającego.

Jeden z wykonawców  w swoim jadłospisie nie wykazał deseru.

Tym samym brak w niniejszym postępowaniu  chociaż jednej  oferty nie podlegającej odrzuceniu dlatego   postępowanie podlega unieważnieniu.

 

                                                    Pouczenie

 

W niniejszym postępowaniu   Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu)  tylko wobec czynności:

1)wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy

W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.

Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się  w Dziale VI Prawa zamówień publicznych.

Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi cateringu obiadów do stołówki
Szkoły Podstawowej nr 3 w Zakopanem

Numer ogłoszenia: 138661 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 , ul. Karłowicza 6, 34-501 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015633, faks 018 2015633.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3zakopane.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na świadczenie usługi cateringu obiadów do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 w Zakopanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu - na potrzeby stołówki szkolnej - gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem oraz jeden raz w tygodniu dodatkowo deseru . Zamawiający planuje, że: - dziennie należy dostarczyć 120 obiadów, - w roku 2012 (od września do grudnia ) należy dostarczyć około 9 000 obiadów, tj. 120 obiadów x 75 dni. ( W przypadku gdy łączna dostawa obiadów będzie mniejsza niż planowana na 9 000 sztuk przez zamawiającego ,wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu) Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów danego dnia według zamówień uczniów. Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 900 danego dnia. Dostawa obiadów będzie odbywać się począwszy od dnia 06 września 2012 r. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych, ferii szkolnych, wakacji i dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od nauki - o godzinie 1130. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy szkoły, dostawa obiadu odbędzie się o innej godzinie - po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. Wykonawca dostarczał będzie w pierwszy dzień tygodnia, dekadowy jadłospis z podaniem składników wagowych (gramatury) potraw - do wiadomości Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania jakości obiadów zgodnie z przedstawionym jadłospisem. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży. Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe: - zupa: gramatura nie mniej niż 250 ml i kaloryczność nie mniej niż 200 kcal, - drugie danie: gramatura nie mniej niż 500 gram i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal, - kompot: gramatura nie mniej niż 200 ml. - deser : zamawiający rozumie przez deser np. owoc, ciastko, paczek, jogurt owocowy itp. Zamawiający zastrzega ,że posiłki muszą spełniać następujące warunki jakościowe: -jadłospis powinien być urozmaicony; rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu, -w tygodniu powinien być dostarczany co najmniej 4 razy obiad z drugim daniem mięsnym (z przewagą drobiowego) lub rybnym wraz z surówką - potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych - konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych, - w jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone, - do przygotowania posiłku zalecane jest: stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, cukru i soli, -deser powinien składać się z (owocu, jogurtu owocowego lub ciasteczka). - zupy powinny być sporządzone na wywarze warzywno-mięsnym. - ważna jest estetyka potraw i posiłków. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków, każdego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług. Transport posiłków powinien odbywać się w termosach termoizolacyjnych zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw (termosy powinny być dublowane - przy dostawie obiadu wymieniane pełne na puste) środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć stołówkę szkolną w specjalne bemary nastawne na prąd w celu uzyskania stałej temperatury posiłków i zapewnienia, że posiłki podczas wydawania będą ciepłe. Dostarczenie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt. Zamawiający posiada własne naczynia (talerze, sztućce). Zamawiający przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej. Koszty związane z wydawaniem obiadów, myciem naczyń i termosów, sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający - nie należy tych kosztów ujmować do kalkulacji ceny obiadu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 w Zakopanem, informuje, że z dniem 05 czerwca 2012 r. odwołuje ogłoszenie z dnia 17 maja 2012 r. o oddaniu w dzierżawę terenu wokół szkoły o powierzchni ok.1344 m2 przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Zakopanem  ul. Karłowicza 6, 34-500 Zakopane utwardzony, ogrodzony oznaczony jako działki ewidencyjne nr 476/4; 481/2; 475 obręb 12 dla których prowadzona jest księga wieczysta nr NS1Z 00031111/5 .

Przedmiotowa nieruchomość nie może być w tym czasie oddana w dzierżawę.

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 w Zakopanem, informuje, że zgodnie z art. 35 ust. 1 i 2  ustawy dnia 21 sierpnia 1997 r.  o gospodarce nieruchomościami Dz. U. 2004 r. Nr 261 poz. 2603, w budynku szkoły został wywieszony wykaz nieruchomości przeznaczonej do dzierżawy stanowiącego własność Gminy Zakopane oddanego w trwały zarząd Dyrektorowi Szkoły Podstawowej Nr 3 w Zakopanem.

  OGŁOSZENIE

Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 3 w Zakopanem

z dnia 17 maja 2012 r.

W sprawie podania do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonej do oddania w dzierżawę terenu wokół szkoły o powierzchni ok. 1344 m2 .

Na podstawie art. 35 ust. 1 i 2  ustawy dnia 21 sierpnia 1997 r.  o gospodarce nieruchomościami Dz. U. 2004 r. Nr 261 poz. 2603 Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3 w Zakopanem podaje do publicznej wiadomości dane dotyczące nieruchomości przeznaczonej do oddania w dzierżawę:

Teren wokół szkoły o powierzchni ok. 1344 m2 przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Zakopanem ul. Karłowicza 6, 34-500 Zakopane utwardzony, ogrodzony oznaczony jako działki ewidencyjne nr 476/4; 481/2; 475 obręb 12 opisanej w księdze wieczystej NS1Z 00031111/5 w terminie od 01 lipca 2012 do 31 sierpnia 2012 roku.

Ogłoszenie podaje się do publicznej wiadomości na okres od dnia 17 maja 2012 r. do dnia 11 czerwca 2012 roku bieżącego.

 Zainteresowani dzierżawą proszeni są o złożenie ofert do dnia 11 czerwca 2012 r. do godziny 9.00 w sekretariacie szkoły.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 11 czerwca 2012 r. o godz: 9.00

Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie oznaczonej w następujący sposób:

 

Szkoła Podstawowa nr 3 w Zakopanem

ul. Karłowicza 6

34-500 Zakopane

z dopiskiem ”Oferta dzierżawy”

Nie otwierać przed 11 czerwca 2012 godzina 9.00

 

Wniosek ofertowy należy pobrać w sekretariacie szkoły przy ul. Karłowicza 6 w Zakopanem

Dzierżawca będzie zobowiązany do ponoszenia kosztów podatku od nieruchomości proporcjonalnie do okresu dzierżawy w wysokości 13 zł za metr kwadratowy.

Numer ogłoszenia: 435788 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 398166 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

Free Joomla! template by L.THEME