SP.271-15/13 Zakopane, dnia 6 grudnia 2013r.
W s z y s c y
Dotyczy: wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usługi cateringu obiadów do stołówki Szkoły Podstawowej Nr 3 w Zakopanem
Uprzejmie informuję, że zamawiający na podstawie przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2013r. poz. 907 -zwaną w dalszej części „ustawą” lub „Pzp) na świadczenie usługi cateringu obiadów do stołówki Szkoły Podstawowej Nr 3 w Zakopanem,
za ofertę najkorzystniejszą uznał ofertę złożoną przez wykonawcę:
Catermed S.A.
ul. ks Siemaszki 15A
31-201 Kraków
Cena netto za cały zakres usługi (planowana ilość obiadów 25 060 sztuk)
113 521,80 zł
Podatek VAT 8% w kwocie 9 081,74 zł
Cena brutto za cały zakres usługi (planowana ilość obiadów 25 060 sztuk)
122 603,54 zł
Uzasadnienie:
Oferta wykonawcy spełnia wszystkie warunki zamawiającego opisane w siwz. Cena oferty mieści się w kwocie jaką zamawiający przeznaczył na realizację niniejszego zamówienia. Oferta jest najkorzystniejsza w stosunku do pozostałych 2 ofert złożonych w niniejszym postępowaniu.
W niniejszym postępowaniu zostały złożone 3 oferty. Żaden wykonawca nie został wykluczony z postępowania, żadna oferta nie została odrzucona.
Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert.
Nr oferty |
Wykonawca i cena brutto oferty | Ilość punktów w kryterium cena brutto – 80% w skali 80 punktowej | Ilość punktów w kryterium -urozmaicenie jadłospisu -20% w skali 20 punktowej | Łączna ilość punktów za oba kryteria | |
1. | Catermed S.A. ul. ks Siemaszki 15A 31-201 Kraków Cena brutto za cały zakres usługi (planowana ilość obiadów 25 060 sztuk) 122 603,54 zł
| 80 | 20 | 100 | |
2. | VIP Catering Team Dom Góralski Tomasz Kurkowski ul. Droga na Wierch 34-500 Zakopane Cena brutto za cały zakres usługi (planowana ilość obiadów 25 060 sztuk) 130 312,00 zł
| 75,26 | 20 | 95,26 | |
3. | F.H.U. „Ustupski” Ustupski- Kaźmik Władysław ul. Stara Pardałówka 1 34-500 Zakopane
| 62,62 | 20 | 82,62 |
Pouczenie
W niniejszym postępowaniu Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) tylko wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy.
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI Prawa zamówień publicznych
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3
mgr Elżbieta Konopka
Zakopane, dnia 02 grudnia 2013 r.
Nasz znak:SP3.271-15/13
Wszyscy
dotyczy: przetargu nieograniczonego na świadczenie usług cateringu obiadów do stołówki Szkoły Podstawowej Nr 3 w Zakopanem
W oparciu o art. 38ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 zwaną w dalszej części "ustawą" lub .Pzp'') zamawiający uprzejmie informuje, że w dniu 29 listopada 2013 r. wykonawca mailem zwrócił się o wyjaśnienie treści siwz w przetargu nieograniczonym na świadczenie usług cateringu obiadów do stołówki Szkoły Podstawowej Nr 3 w Zakopanem, o treści:
1. Proszę o podanie rzeczywistej ilości wydanych posiłków w poszczególnych miesiącach - najlepiej za cały poprzedzający rok z podaniem dni w miesiącu lub podaniu średniej ilości wydanych posiłków w roku kalendarzowym z ilością dni żywieniowych.
2. Ile razy powinien być podawany deser dzieciom w ciągu tygodnia?
Odpowiedź zamawiającego:
Ad.l.
Zamawiający przyjął ,że w 2014 roku dni żywieniowych będzie 179 dlatego zapisał w siwz, że - w 2014 r. dziennie należy dostarczyć 140 obiadów. W roku 20 14 (od stycznia do grudnia) należy dostarczyć około 25060 obiadów, tj. 140 obiadów x 179 dni
Ad.2
Zgodnie z zapisem siwz deser ma być dostarczany 2 razy w tygodniu
Czytaj więcej: dotyczy przetargu nieograniczonego na świadczenie usług cateringu w SP3 w Zakopanem
Świadczenie usług cateringu obiadów do stołówki Szkoły Podstawowej Nr 3 w Zakopanem.
Numer ogłoszenia: 657 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241993 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Karłowicza 6, 34-501 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015633, faks 018 2015633.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringu obiadów do stołówki Szkoły Podstawowej Nr 3 w Zakopanem..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu - na potrzeby stołówki szkolnej - gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem oraz jeden raz w tygodniu dodatkowo deseru.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
· Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
· Catermed S.A., ul. ks Siemaszki 15A, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
Czytaj więcej: Świadczenie usług cateringu obiadów do stołówki Szkoły Podstawowej Nr 3 w Zakopanem
SP.271-04/12 Zakopane, dnia 7 grudnia 2012r.
W s z y s c y
Uprzejmie informuję, że zamawiający na podstawie przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm -zwaną w dalszej części „ustawą” lub „Pzp na na świadczenie usługi cateringu obiadów do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 w Zakopanem, za ofertę najkorzystniejszą uznał ofertę złożoną przez wykonawcę:
Cena netto za cały zakres usługi ( planowana ilość obiadów 21 480 sztuk):101 170,80 zł
Podatek VAT 8% w kwocie 8 093,66 zł
Cena brutto za cały zakres usługi (planowana ilość obiadów 21 480 sztuk): 109 264,46 zł
Uzasadnienie:
Oferta wykonawcy spełnia wszystkie warunki zamawiającego opisane w siwz. Cena oferty mieści się w kwocie jaką zamawiający przeznaczył na realizacje niniejszego zamówienia i oferta jest jedyna ważna oferta złożona w niniejszym postępowaniu.
W niniejszym postępowaniu zostały złożone 2 oferty. Jeden wykonawca został wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt.4 – nie potwierdził spełniania wymaganego warunku w zakresie wymaganego doświadczenia.