SP.271-04/12 Zakopane, dnia 7 grudnia 2012r.
W s z y s c y
Uprzejmie informuję, że zamawiający na podstawie przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm -zwaną w dalszej części „ustawą” lub „Pzp na na świadczenie usługi cateringu obiadów do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 w Zakopanem, za ofertę najkorzystniejszą uznał ofertę złożoną przez wykonawcę:
Catermed S.A.
ul. ks Siemaszki 15A
31-201 Kraków
Cena netto za cały zakres usługi ( planowana ilość obiadów 21 480 sztuk):101 170,80 zł
Podatek VAT 8% w kwocie 8 093,66 zł
Cena brutto za cały zakres usługi (planowana ilość obiadów 21 480 sztuk): 109 264,46 zł
Uzasadnienie:
Oferta wykonawcy spełnia wszystkie warunki zamawiającego opisane w siwz. Cena oferty mieści się w kwocie jaką zamawiający przeznaczył na realizacje niniejszego zamówienia i oferta jest jedyna ważna oferta złożona w niniejszym postępowaniu.
W niniejszym postępowaniu zostały złożone 2 oferty. Jeden wykonawca został wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt.4 – nie potwierdził spełniania wymaganego warunku w zakresie wymaganego doświadczenia.
Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert.
Nr oferty | Wykonawca i cena brutto oferty | Ilość punktów w kryterium cena brutto – 100% w skali 100 punktowej |
1. | Catermed S.A. ul. ks Siemaszki 15A 31-201 Kraków Cena brutto za cały zakres usługi ( planowana ilość obiadów 21 480 sztuk) 109 264,46 zł
| 100 |
2. |
Prymus Catering Agnieszka Kołodziejczyk ul.Słoneczna 1 34-500 Zakopane Cena brutto za cały zakres usługi ( planowana ilość obiadów 21 480 sztuk) 118 140,00 zł
| Wykonawca wykluczony z postępowania |
Pouczenie
W niniejszym postępowaniu Wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) tylko wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI Prawa zamówień publicznych
Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 3
mgr Elżbieta Konopka