OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - wykonanie instalacji gazowej i ogrzewania

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane:

na wykonanie robót budowlanych polegających na: 1.wykonaniu wewnętrznej instalacji gazu ziemnego w budynku szkoły zasilającej urządzenia gastronomiczne oraz dwa kotły gazowe typ C 2.wykonaniu dwóch etażowych instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w mieszkaniach nauczycielskich
Numer ogłoszenia: 122030 - 2009; data zamieszczenia: 27.04.2009.

ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 , ul. Karłowicza 6, 34-501 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015633, faks 018 2015633.

wykonanie robót budowlanych polegających na: 1.wykonaniu wewnętrznej instalacji gazu ziemnego w budynku szkoły zasilającej urządzenia gastronomiczne oraz dwa kotły gazowe typ C 2.wykonaniu dwóch etażowych instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w mieszkaniach nauczycielskich.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych i elektrycznych polegających na : -wykonaniu wewnętrznej instalacji gazu ziemnego w budynku szkoły zasilającej urządzenia gastronomiczne oraz dwóch kotłów gazowych typ C -wykonaniu dwóch etażowych instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w mieszkaniach nauczycielskich. 3.2.

Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje w szczególności: zakupienie i dostarczenie materiałów na plac budowy oraz ich składowanie z zabezpieczeniem przed kradzieżą montaż rur stalowych czarnych wg. PN-H-74219 łączonych przez spawanie wraz z tulejami ochronnymi. montaż rur miedzianych przy pomocy lutowania kapilarnego. montaż zaworów kulowych do gazu. montaż gazomierzy G-4 w punkcie red-pom.gazu. montaż grzejników konwektorowych stalowych wyposażonych w zawory termostatyczne, odpowietrzające i odcinające na powrocie. montaż kotłów zasilanych gazem ziemnym typ C dwufunkcyjnych z zamkniętą komorą spalania wraz z systemem kominowym i sterowaniem pokojowym. wykonanie prób szczelności instalacji gazowej,centralnego ogrzewania i wodnej. czyszczenie rur stalowych do trzeciego stopnia czystości za pomocą narzędzi ręcznych. odtłuszczenie powierzchni rozpuszczalnikiem organicznym. zabezpieczenie antykorozyjne rur stalowych 2x farbą antykorozyjną i 1x farbą nawierzchniową koloru żółtego. montaż detektorów mieszkaniowych wykrywających metan i tlenek węgla. montaż kuchenek gazowych 4-palnikowych. montaż kuchni gazowych gastronomicznych i taboretu gazowego gastr. demontaż starej instalacji centr. ogrzew. w mieszkaniach z zaślepieniem pionów. 3.3 Szczegółowy opis zakresu robót został zawarty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.30.00-0, 45.33.11.00-7.

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: a) wykażą się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100 000 zł, b) wykażą się doświadczeniem w postaci wykonania min. 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia t.j. wykonanie wewnętrznej instalacji gazu ziemnego w budynku szkoły zasilającej urządzenia gastronomiczne oraz dwa kotły gazowe typ C wykonanie dwóch etażowych instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody uż. w mieszkaniach nauczycielskich,(około 100 000 zł każda) z podaniem ich wartości, dat wykonania odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty, te aby były prawidłowo załączone winny zawierać: termin wykonania, wartość zbliżoną do wartości oferty, zakres robót tożsamy z przedmiotowym oraz potwierdzenie przez Zamawiającego, dla którego roboty te były wykonane, iż zostały wykonane należycie, c) wykażą sie osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, a jeżeli zamierzają powierzyć część zamówienia podwykonawcom wykażą się posiadaniem uprawnionych osób przez podwykonawcę. 2.Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia,nie spełnia. 3.Termin płatności: należność za wykonane roboty zostanie uregulowana w terminie 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego oryginału Faktury VAT, wystawionej przez Wykonawcę na podstawie zaakceptowanego przez inspektora nadzoru kosztorysu wykonanych robót i podpisanego przez inspektora nadzoru protokołu należytego wykonania robót. 4.Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będzie w walucie PLN. 5.Zgodnie z art. 36 ust.1 pkt 7 ustawy Zamawiający wskazuje, iż porozumiewać się będzie z Wykonawcami pisemnie lub faksem. Jeśli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną zgodnie z art. 27 ust. 2 ustawy każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 3.Wykonawcy na własny koszt i ryzyko dokonują wizji lokalnej przyszłego miejsca robót. 4.Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać: a) wypełnione, podpisane i opieczętowane przez osobę uprawnioną dokumenty stanowiące załączniki od 1-7. b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo należy załączyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, f) polisy, a w przypadku jej braku dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100 000 zł. g) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, t.j. wykonanie wewnętrznej instalacji gazu ziemnego w budynku szkoły zasilającej urządzenia gastronomiczne oraz dwa kotły gazowe typ C wykonanie dwóch etażowych instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody uż. w mieszkaniach nauczycielskich z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających ,iż te roboty zostały wykonane należycie (dwie roboty o wartości około 100 000 każda)- załącznik nr 5. h) wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności-załączniki nr 3 i 4. i) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Kierownik budowy ma posiadać uprawnienia bez ograniczeń stwierdzające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zakresie instalacji sanitarnych , sieci i urządzeń wod-kan,cieplnych , wentylacyjnych i gazowych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. j) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy w oparciu o dołączony do SIWZ przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7. 2.Dokumenty określone w pkt 1 b-f mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenie przez Wykonawcę powinno być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej datą i napisem za zgodność z oryginałem. W przypadku nieczytelnej kserokopii Zamawiający wezwie Wykonawcę do okazania dokumentu dla porównania go z nieczytelną kopią. 3.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.

IV.WADIUM Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia wadium.

V.ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1.Wykonawca, który zostanie wybrany wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 2.Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art. 148 ustawy w jednej lub w kilku formach. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na rachunek bankowy Szkoły Podstawowej Nr 3 w Zakopanem PEKAO S.A 21 1240 1574 1111 0010 1864 4909 3.Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, w jednej lub kilku formach określonych w art. 148 ustawy. 4.Zamawiający nie dopuszcza tworzenia zabezpieczenia poprzez potrącenia z należności za częściowo wykonane roboty. 5.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w trybie art. 151 ustawy.

Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat. Szkoła Podstawowa nr 3 im gen. M Zaruskiego. Ul Karłowicza 6. 34-500 Zakopane.

Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki:

Free Joomla! template by L.THEME