OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - remont boisk sportowych

Przetarg nieograniczony na wykonanie 2 etapu robót budowlanych dotyczących remontu boisk sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Zakopanem. ((boisko wielofunkcyjne nr 2, bieżnia i zeskocznia)
Numer ogłoszenia: 121392 - 2009; data zamieszczenia: 24.04.2009

NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 , ul. Karłowicza 6, 34-501 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015633, faks 018 2015633.

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa.OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie 2 etapu robót budowlanych dotyczących remontu boisk sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Zakopanem. ((boisko wielofunkcyjne nr 2, bieżnia i zeskocznia).

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont boisk sportowych przy SP nr 3 przy ul. Karłowicza w Zakopanem, 2 etap. (boisko wielofunkcyjne nr 2, bieżnia i zeskocznia) obejmujący swoim zakresem:

1. roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, tyczenie obiektów

2. roboty ziemne, korytowanie, wywóz nadmiaru ziemi

3. wykonanie odwodnienia terenu

4. wykonanie podbudowy pod nawierzchnię poliuretanową

5. wykonanie podbudowy pod chodnik

6. wykonanie fundamentów urządzeń sportowych

7. wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska w kolorach zgodnych z projektem wykonanie nawierzchni chodnika

8. montaż elementów małej architektury

9. wyposażenie w urządzenia sportowe

10. roboty wykończeniowe

Wykonawca udzieli co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej siwz, na który składają się : - projekt wykonawczy -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - przedmiar robót.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.11.12.00-0, 45.33.00.00-9, 45.22.38.00-4, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.34.20.00-6, 45.21.22.21-1.

Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:

1) pieniądzu;

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

2) poręczeniach bankowych;

3) gwarancjach bankowych;

4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.).

 

3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Szkoły w PEKAO SA nr: 21 1240 1574 1111 0010 1864 4909 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 20 maj 2009r. do godz. 12,00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj 20 maj 2009 r.do godz. 12, 00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 ul Karłowicza 6 34-500 Zakopane UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust1 Prawa zamówień publicznych :

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont boisk sportowych z zastosowaniem sztucznych nawierzchni o rożnych kolorach, łącznie z ich wyposażeniem w sprzęt sportowy o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) każda, - Wykonawca musi wykazać ,że przy wykonywaniu zamówienia będzie dysponował pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym dysponował będzie kierownikiem budowy branży ogólnobudowlanej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. - Wykonawca musi dysponować sprzętem koniecznym do prawidłowego wykonania zamówienia

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Wykonawca musi wykazać ,że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych)

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty . Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane przez zamawiającego warunki Wykonawca spełnia..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty od wykonawców, które należy załączyć do oferty:

1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga! w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty ( wymienione wyżej) dla każdego z nich.

2) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej siwz Uwaga! w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie ma być podpisane przez każdego z wykonawców.

3) wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej siwz (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz)

4) na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszej siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej 3 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. remont boisk sportowych z zastosowaniem sztucznych nawierzchni o różnych kolorach łącznie z ich wyposażeniem w sprzęt sportowy o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) każda, Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty ( np.: referencje) potwierdzające, że podane w wykazie roboty zostały wykonane należycie.

5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia ,także zakres wykonywanych przez nich czynności-(należy wypełnić załącznik nr 6 do niniejszej siwz -Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć uprawnienia dla kierownika budowy z których będzie wynikało, że jest uprawniony do kierowania robotami ogólnobudowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wykazanych w wykazie osób

6) na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym koniecznym do prawidłowego wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć wykaz sprzętu - należy wypełnić załącznik nr 6 do niniejszej siwz.

7) na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych ) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

8) wykonawca do oferty ma załączyć wypełniony przedmiar robót oraz wypełnione tabele: Zestawienie robocizny, Zestawienie materiałów, Zestawienie sprzętu zgodnie z wzorami dołączonymi do przedmiaru. Załącznik nr 1 do niniejszej siwz.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w oryginały dokumentów..

Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3zakopane.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 3 im gen. M Zaruskiego. Ul Karłowicza 6. 34-500 Zakopane.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Szkoła Podstawowa nr 3 im gen. M Zaruskiego. Ul Karłowicza 6. 34-500 Zakopane.

Termin związania ofertą: okres w dniach: 35 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

materiały przetargowe do pobrania:

 

Free Joomla! template by L.THEME