Świadczenie w 2015 r. usług cateringu obiadów do stołówki Szkoły Nr 3 w Zakopanem
Numer ogłoszenia: 886 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247399 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3, ul. Karłowicza 6, 34-501 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015633, faks 018 2015633.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie w 2015r. usług cateringu obiadów do stołówki Szkoły Nr 3 w Zakopanem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: III. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczeniu w 2015 r. - na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 3 w Zakopanem przy ul. Karłowicza 6 - gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem oraz dwa razy w tygodniu dodatkowo deseru . Zamawiający planuje, że: - dziennie należy dostarczyć 150 obiadów, - w roku 2015 (od stycznia do grudnia ) należy dostarczyć około 28 500 obiadów, tj. 150 obiadów x 190 dni. ( W przypadku gdy łączna dostawa obiadów będzie mniejsza niż planowana 28 500 sztuk przez zamawiającego ,wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.40.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CATERMED S.A., ul. Ks.Siemaszki 15a, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184722,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 136663,20
- Oferta z najniższą ceną: 136663,20 / Oferta z najwyższą ceną: 158175,00
- Waluta: PLN.